Je možné žalúdok odstrániť behom

Obsah

    Zbavte sa brucha a prečnievajúcich strán pri spájaní fyzickej aktivity. Vynikajúce výsledky v oblasti brucha a bokov získate pomocou intenzívneho tréningu. Beh je najúčinnejším spôsobom, ako sa zbaviť viscerálneho tuku. Beh na boky a zadok pomáha, vďaka ktorým sú krásne a fit, v harmónii s telom.

    Výhody

    Keď uvažujeme o behu, dievčatá sa obávajú predovšetkým trénovaných škaredých svalov nôh, napríklad kulturistov. To môže vyčiarknuť výsledky dosiahnuté v oblasti pásu, ak sú nohy svalnaté a ochabnuté. Nerobte si starosti - pre svalovú hmotu potrebujete úplne odlišné druhy cvičení a vlastnosti ženského tela neprispievajú k množstvu svalovej hmoty v nohách. Behom nie je nič zlé a telesná výchova prinesie obrovské výhody:

    • sú aktivované metabolické procesy;
    • vyvíja sa vytrvalosť;
    • hormóny šťastia serotonín a endorfíny sú vylučované;
    • je zlepšený prísun kyslíka do buniek a tkanív;
    • dochádza k páleniu viscerálneho tuku;
    • školenie pohybového aparátu.

    Hlavným prínosom pre ľudské telo je rovnomerné zaťaženie svalových skupín. Pri bežeckej činnosti nedochádza k pretrénovaniu konkrétnej skupiny a úplnej nečinnosti inej skupiny, harmonický chod tela ovplyvňuje telo, vytvára zóny a robí ho krásnym a roztiahnutým. Hlavná svalová záťaž padá na svaly panvy, zadok, femorálne svaly ateľatá - „tvrdí pracovníci“ sa aktívne zapájajú do práce. Zapojené je aj svalstvo:

    • stlačte (spodný a horný);
    • medzirebrové svaly;
    • chrbát;
    • Bicepsové a tricepsové svaly ramenného pletenca.

    Okrem zaťaženia svalov sú užitočné aj bežecké a aktivačné metabolické procesy, ktoré nútia srdce pracovať zrýchleným tempom. Nie je veľa ľudí s hypodynamiou. Dobrý beh aktivuje tvorbu potu v tele a spolu s tým vyjdú tiež toxíny vypracované počas metabolických procesov. Beh pomáha znižovať hmotnosť, detoxikáciu, ktorá dokonale ovplyvňuje celkový stav ľudského zdravia.

    FAKT!Vedci tvrdia, že bežiaca činnosť môže zmierniť stres. Je to dôležité v dnešných stresujúcich podmienkach, pretože práca si vyžaduje značnú časť času a prináša psychologický stres.

    Výsledkom stresu je priberanie na váhe, keď sa osoba doslova „chopí“ porúch. Beh vám pomôže vyrovnať sa so stresom. Jogging podporuje produkciu hormónu šťastia, pomáha zmierňovať depresiu, rozvíja vôľu, sebakontrolu, odhodlanie.

    Výdavky na kalórie

    Beh je pomerne intenzívne cvičenie. Kolosálna aktivita sa prejavuje kardiovaskulárnym, respiračným, muskuloskeletálnym a vylučovacím systémom. Aby človek schudol, musí počas behu strácať veľa kalórií a beh je najlepší spôsob.

    Pri behu sa spáli jeden kilogram tuku, ak:minúť 7700 kcal. Pre stratu kalórií je najlepší čas 30-50 minút. - Toto je priemerný ukazovateľ behu zdravého človeka v dobrej fyzickej podobe. Čo robiť pre tých, ktorí nedokážu vydržať toľko času intenzívnej práce?

    Vedci zistili, že najvyšší výsledok je pri spaľovaní kalórií, ktorého trvanie presahuje 30 minút alebo viac. V takom prípade neprestávajte - to je nesprávne. Malá zmena v tempe behu alebo prechod na svižnú chôdzu pomôže zmierniť únavu a obnoviť silu trhavosti. Začiatočníci na úteku robia najdôležitejšiu chybu - úplne sa zastavia a odpočívajú, snažia sa obnoviť dýchanie a normalizovať srdcový rytmus.

    Zastávka nie je kategoricky vhodná na jazdu, podobá sa prudkému zastaveniu motora pri aute, ktoré už dosiahlo rýchlosť a začalo všetky mechanizmy do procesu. Na rozdiel od automobilu má človek pri zastavení veľké nepríjemné pocity, začne mu tlačiť do hrude, dýchanie sa ťažko obnovuje - to sú výsledky nesprávnej techniky behu.

    Proces odstránenia nadbytočných kalórií závisí aj od ďalších parametrov:

    • intenzita zaťaženia, ktoré je zaťažené telo;
    • pravidelnosť vykonávania cvičení;
    • telesná hmotnosť a percento (čím viac svalov človek má, tým viac kalórií môže minúť);
    • použitie ďalších prvkov počas behu (napríklad beh s váhami).

    Nedávny výskum vedcov ukázal, že pohlavie osoby, ktorá znižuje telesnú hmotnosť, tiež ovplyvňuje intenzitu výdavkov na kalórie. U žien je odstránenie žalúdka a bokov o niečo ťažšie ako u mužov - to dokazujú jednoduché čísla. Ak ženy minú jednu hodinu chôdze a chôdze okolo 250 kcal, spotreba u mužov je 300 kcal a pri čistom behu ženy utratia 600 kcal a muži 850 kcal.

    Pri joggingu bude ľudské telo čerpať energiu z glykogénových rezerv v pečeni. Látka je postačujúca na asi 30 - 40 minút intenzívneho tréningu, po ktorom je strata tuku. Preto je dôležité bežať dlhšie ako pol hodiny, utiecť, aby sa odstránili žalúdky a aby sa nevyčerpali energetické rezervy. Je spravodlivé povedať, že nie všetci si môžu dovoliť také intervaly a začiatočníci pobežia iba štvrtinu odporúčaného času.

    Musíte bežať v dobrej obuvi, aby ste nepohodli.

    V tomto prípade sa nemusíte rozčuľovať - ​​školiteľom sa odporúča, aby vykonávali intervalový tréning, ktorého výhoda pre schudnutie nie je menšia ako prevádzka. Pri intervalovom tréningu sa odporúča použiť tri typy aktivít: svižná chôdza, jogging a šprint (ostrý štart z miesta s maximálnou kapacitou). Môžete teda správne bežať, aby ste odstránili žalúdok, ale zároveň nemusíte riadiť nadmerné zaťaženie tela.

    ​​

    Po krátkej dobe, keď bude fyzická aktivita vnímaná ľahšie, môžete nechať iba jogging a šprint. Metabolizmus v takýchtoprípad je urýchlený a už tridsať minút tréningu prinesie vynikajúci účinok: telo sa začne potiť, objaví sa príjemná slabosť a únava. Je potrebné pamätať na to, že pri chudnutí v bruchu hrá dôležitú úlohu nielen správnosť a trvanie bežeckých cvičení, ale aj pulz, proti ktorému dochádza.

    DÔLEŽITÉ!Odporúča sa, aby začiatočníci neprekračovali pulz častejšie ako 120 úderov za minútu, ale pri úprave tela sa môže zvýšiť počet úderov.

    Optimálna srdcová frekvencia počas intenzívneho aeróbneho cvičenia je 150 úderov za minútu, ale 170 úderov je už vytrvalostnou skúškou tela. Frekvencia impulzov 180 úderov a vyššia sa považuje za mimoriadne vysokú - dokonca aj tí najskúsenejší ľudia nemôžu dosiahnuť takýto ukazovateľ bez ohľadu na to, koľko času by šli na šport.

    Pravidlá behu

    Rovnako ako každé telesné cvičenie by sa beh mal vykonávať správne, v opačnom prípade to neprináša len zmysel, ale vyvolá aj problémy s ľudským zdravím. Tu je niekoľko tipov, ktoré treba sledovať:

    • Pred vykonaním hlavnej vzdialenosti sa odporúča trochu zahriať telo. Môžete si drepnúť, urobiť si niekoľko nôh nohami a otočením rúk aktivovať krvný obeh. Čas zahrievania - nie viac ako sedem minút;
    • počas prvých pohybov okamžite začnite dýchať, aby ste neskôr nemali problémy - musíte dýchať hlboko a nosom. Akonáhle kyslík začne unikať a existuje potreba dýchať vzduch ústami, je to nevyhnutnéspomaliť - to znamená preťaženie tela;
    • odporúča sa kúpiť si fitness zariadenie na kontrolu hlavných ukazovateľov - jedná sa o špeciálne hodinky, ktoré regulujú rýchlosť, rýchlosť, vzdialenosť, počet spálených kalórií atď .;
    • Ak je ten, kto schudol, začiatočník a predtým sa mu nedarí, je najlepšie začať s malými priblíženiami po dobu 20 minút, s postupným pridávaním 5 až 7 minút a zvyšovaním času na požadované maximum;
    • Musíte bežať na lačný žalúdok alebo dve hodiny po jedle. Ak je hlad veľmi silný, môžete jesť malé ovocie asi pol hodiny pred cvičením;
    • pre požadovaný účinok by sa nemalo zabúdať na systematické školenie. Harmonogram závisí od pracovného zaťaženia v práci, štúdia, ovplyvňuje intenzitu tréningu a vaše vlastné pocity. Nepoužívajte denne: svalové tkanivo by malo mať dostatok času na regeneráciu;
    • , aby sa urýchlilo spaľovanie tukov a dalo telu dobrý tvar, pilo sa proteínové koktaily - môžete ich pripraviť sami alebo si kúpiť suché zmesi. Nezabudnite na diétu, ktorá pomôže znížiť telesný tuk v bruchu;
    • Je lepšie zvoliť čas spustenia, keď je aktivita na správnej úrovni. Je nepravdepodobné, že záťaže na stále ospalý organizmus budú produktívne;
    • na jogging musíte vziať vodu - môžete ju piť aj počas joggingu bez spomalenia, ak je fľaša vybavená výdajným stojanom;
    • na beh potrebujete získať pohodlné oblečenie,ktoré nebudú obmedzovať pohyby, ale tiež nebudú visieť, zasahovať do nôh. Osobitnú pozornosť venujte teniskám - mali by byť čisto v behu s dobre absorbovanou pätou, inak každý krok zareaguje s bolesťou v nohách.

    Možné problémy

    Lokomotorická činnosť je jednoznačne prospešná pre zdravie, ale ak spôsobuje nepohodlie a bolesť, potom sa pacienti obávajú, či je pre nich beh vhodný alebo nie. Medzi možné problémy patrí časť spojená s nadváhou, ktorá je úplne eliminovaná a to najmä pomocou behu. Druhou časťou možných problémov sú v skutočnosti somatické patológie, ale nie všetky sú kontraindikácie na beh.

    Prvá vec, ktorú si začínajúci bežci sťažujú, sú problémy s kolenom. Nohy v šálkach bolia, každý krok je ťažký. Tento problém je spôsobený veľkou hmotnosťou a bude opravený v okamihu, keď sa telesná hmotnosť trochu zníži. Faktom je, že brucho a nadmerná váha na bokoch narúšajú normálne pohyby, človek stavia nohy širšie, ako sú položené, čo zvyšuje zaťaženie kolien. Neprerušujte jazdu - iba striedajte s chôdzou a upravte nastavenie zastávok.

    Odstránenie nepohodlia pomôže zmeniť techniku ​​behu, napríklad pridaním sprintu.

    Ďalším poplachom, ktorému bežci venujú pozornosť, je bolesť na ich boku. Nezakrývajte beh, pretože bolesť v boku je vyvolaná spastickými kontrakciami bránice. Vznikajú s výrazným nedostatkom kyslíka, keď ich človek minú na zabezpečenie tkanívkyslík. Príčinou tohto stavu je zvyčajne nesprávne dýchanie počas behu.

    Prevádzka vyčistí žalúdok, ak je zachovaná vysoká rýchlosť metabolizmu, takže dýchanie by malo byť úplné. Ak sa dajú vyššie uvedené problémy vyriešiť, stále existujú kontraindikácie, pre ktoré sa beh neodporúča. Aj keď je silná túžba schudnúť a odstrániť žalúdok pomocou behu, je kontraindikovaná u týchto skupín pacientov:

      77) hypertenzní pacienti;
    • astmatici;
    • ľudia s kardiovaskulárnymi patológiami;
    • bežce s telesnou hmotnosťou nad 90 kg v dôsledku výrazného zaťaženia kĺbov;
    • na výskyt chrípky, nachladnutie.

    Pokiaľ ide o osoby s takýmito obmedzeniami, lekári odporúčajú vymeniť beh za rýchle chôdze, pričom pravidelne prechádzajú veľké vzdialenosti, môžete tiež odstrániť žalúdok a boky.

    Najdôležitejšie

    Ak sa chcete zbaviť škaredého vydutého žalúdka, odporúča sa používať beh. Je to vynikajúci druh záťaže, ktorá je vhodná takmer pre každého, pre beh nie je potrebné chodiť do telocvične - cesty v parku sú tiež celkom vhodné. Aby beh mohol priniesť výsledky, musíte sa riadiť technikou behu a odporúčaniami odborníkov, ako rýchlejšie zbaviť viscerálneho tuku. V niektorých prípadoch začínajúci bežci čelia nepríjemnostiam pri joggingu, ale to je regulované korekciou techniky vykonávania a striedaním typov záťaže.