Ako vyčistiť žalúdok uterákom

Obsah

    Vzhľad malej brušnice znepokojuje majiteľov štíhlych postáv. Ponáhľajú sa napraviť vadu, vrátiť krásny tvar do tela. Môžete sa zbaviť viscerálneho tuku pomocou vyčerpávajúcej diéty s mnohými obmedzeniami, telocvične, kde sa uvoľnia tri poty skôr, ako jeden centimeter pásu zhasne. Vernejší spôsob je odstrániť žalúdok uterákom.

    Pôvodný spôsob chudnutia nie je pre mnohých známy. Najdôležitejšou vecou pri schudnutí pomocou uteráka je dôkladné naučenie sa implementačnej techniky, ktorá sa blíži k cieľu, ktorý si vážime. V opačnom prípade schudnutie čaká na rad sklamaní z nedostatku výsledkov.

    Táto metóda umožňuje odstrániť žalúdok, vyvoláva ďalšie pozitívne účinky:

    • zlepšené držanie tela;
    • je zabránená osteochondróza;
    • zarovnanie chrbtice;
    • zväčšuje sa vzdialenosť medzi stavcami, je možné oslabiť kompresiu medzistavcových platničiek.

    Technika na odstránenie veľkého brucha prišla z Japonska. Obyvatelia ázijskej krajiny sú známi svojimi pôvodnými metódami obnovenia zdravia a odvoláva sa na ne japonská metóda chudnutia pomocou uteráka. Túto metódu vynašiel dr. Fukutsuji, pôvodne bolo cieľom cvičenia eliminovať bolesť stavcov počas osteochondrózy. Po ukončení cvičení sa ukázalo, že metóda pomáha zbaviť sa problémov s chrbtom, viscerálneho tuku v bruchu a bokoch.

    Technika

    Technikavykonanie nevyžaduje veľa úsilia o chudnutie. Najdôležitejším pracovným nástrojom je kotúč na uteráky. Krútenie valca nie je ťažké. Na stôl by sa mal položiť obyčajný froté uterák, pevne točte valec, ohýbajte okraje smerom dovnútra, pripevnite pružným pásom alebo páskou tak, aby si uterák udržal svoj tvar a hustotu.

    Metodika cvičení:

    1. Na začatie cvičenia musíte ležať na chrbte a nevyberať mäkkú pohovku, ale pevný povrch ako nosnú plochu. Valec je pri projekcii na pupok jasne položený pod chrbát. V tejto polohe chudnutie neočakáva žiadne príjemné potešenie, pretože po prvýkrát je v chrbte nepohodlie kvôli neobvyklej polohe tela. Ak chcete prispôsobiť a spríjemniť svoje pocity, zoberte menšiu uterák zmenou priemeru valca.
    2. Pri vykonávaní cviku je veľmi dôležitá správna poloha chodidla. Toto je druhý dôležitý bod, ktorý sa uskutoční, keď sa usadil v pohodlnej polohe. Nohy by sa mali narovnať rovno, umiestnené približne v šírke ramien. Nohy by mali byť nasmerované k sebe tak, aby sa palce dotýkali a päty boli od seba vzdialené.
    3. Po správnom umiestnení nôh venujte pozornosť svojim rukám. Sú umiestnené za hlavou v takej polohe, aby dlane smerovali nadol a malé prsty oboch rúk boli vo vzájomnom kontakte. Takže všetky svalové skupiny dosahujú najväčšiu relaxáciu.
    4. Po ukončení všetkých prípravných okamihov sa začína priame cvičenie - v takom postavení je potrebné klamaťpäť minút. Od prvého času mnohí neuspejú, v chrbte je nepohodlie a nohy so zbraňami sa necítia o nič menej nezvyčajné, ale prvýkrát môžete stráviť čo najmenej času. Potom sa interval zväčší a potom dosiahne päť minút čistého času v polohe na chrbte. Procedúra sa musí opakovať každý deň a výsledok sa dá odhadnúť po dvoch týždňoch, pričom sa zmeria pás.

    Účinnosť

    Aby cvičenie prinieslo požadované výsledky a preukázalo hmatateľný účinok, je potrebné ho pravidelne vykonávať. Ako už bolo spomenuté, prvé výsledky je možné posúdiť za dva týždne, ale ak je pokrok príliš malý alebo sa vôbec nestalo, nezúfajte - zmerajte merania za mesiac.

    DÔLEŽITÉ!Žalúdok sa určite zníži, ak pravidelne cvičíte. To je najdôležitejšia podmienka, za ktorej sa prejaví účinok japonskej techniky na chudnutie.

    Okrem toho, že uterák podporuje chudnutie, prináša aj ďalšie pozitívne zdravotné výsledky:

    • odstraňuje svalové kŕče, ktoré sa vyskytujú v chrbte v chrbtici;
    • bolesť svalov v bedrovej oblasti zmizne;
    • rozširuje sa chrbtica;
    • držanie tela sa zlepšuje uvoľňovaním svalových kŕčov;
    • krvný obeh je aktivovaný v panvových orgánoch a v brušnej dutine.

    Najdôležitejšia vec, pre ktorú sa vykonáva cvičenie s uterákom, jezníženie objemu brucha, a teda aj pása. Podľa výsledkov prieskumov tých, ktorí už podstúpili tento postup, sa pás v priemere zmenšil o 10 cm, čo je vynikajúci výsledok, pretože táto technika nevyžaduje zvláštne finančné investície, dodržiavanie vyčerpávajúcich diét a chodenie do telocvične.

    Je najlepšie postupovať večer. Platí to najmä pre tých, ktorí majú sedavú prácu a po náročnom pracovnom dni je potrebné uvoľniť ich chrbát. Takáto samomasáž nevyžaduje pomoc cudzincov, môže sa vykonať kedykoľvek. Obzvlášť radi cvičia po kúpeli, keď je telo uvoľnené, svaly nepociťujú takéto zúženie. Bonusová metóda, za predpokladu, že cvičenie sa vykonáva pravidelne, bude nádherným bruchom a zbaví sa chorôb chrbtice.

    Kontraindikácie

    Nezabudnite, že táto technika bola spočiatku odporúčaná ako terapeutická, čo znamená, že cvičenia majú kontraindikácie a nie každý ich môže vykonávať. V prípade chronických ochorení chrbtice je najlepšie konzultovať s lekárom pred cvičením - je možné vykonať zákrok a či vzniknú komplikácie. Cvičenia pre tých, ktorí majú prietrž chrbtice, môžu byť obzvlášť nebezpeční.

    Nepoužívajte techniku, ak existujú kontraindikácie.

    Medzi kontraindikácie patrí:

      46. ​​predchádzajúce poranenia miechy;
    • exacerbácia chronických patológií chrbtice, najmä osteochondrózy;
    • prietrž miechy v pozadídeštruktívne a degeneratívne choroby chrbtice.
    • ​​

    V iných prípadoch nie je japonská metóda kontraindikovaná, ale je potrebné ju správne vykonať, aby nedošlo k zhoršeniu. Ak je to spočiatku veľmi ťažké, cvičenie môžete vykonať jednu minútu, ale čas sa každý deň predlžuje o tridsať sekúnd. Časový pokrok je možný od okamihu, keď je chrbtica na takúto situáciu už zvyknutá a človek môže ľahko a bez nepohodlia vydržať minútu ležiacu na uteráku.

    Preventívne opatrenia

    Pri vykonávaní cvičenia je potrebné dodržiavať preventívne opatrenia, aby sa nepoškodilo zdravie človeka a aby sa bezpečne dokončil kurz japonskej techniky. Tu je niekoľko rád od tých, ktorí úplne a úspešne dokončili schudnutie pomocou uteráka:
    chaty

    • je potrebné vyliezť na valec a vstávať z neho veľmi pomaly, bez trhania a prudkých zmien polohy tela, aby sa chrbtica nepohodlala;
    • nezvyšujú čas konania - účinok sa nestane rýchlejšie, ale môže sa poškodiť chrbát;
    • s ťažkým nepohodlím, okamžite neopustite procedúru - je lepšie vyskúšať cvičenie s menším valcom.

    Ak chcete výsledok pociťovať rýchlejšie, môžete pridať stravu podľa postupu. Z stravy je potrebné vylúčiť mastné a vyprážané potraviny, odmietnuť polotovary a výrobky so škodlivým zložením: zvýrazňovače chuti, farbivá a konzervačné látky.

    TIP!Odporúča saminimalizovať spotrebu cukru a výrobkov z múky, pretože prispievajú k rýchlej premene na tuky.

    Musíte piť najmenej dva litre vody denne, jesť 400 g ovocia a zeleniny a tiež konzumovať dostatočné množstvo mäsa, pretože je to bielkovinové jedlo, ktoré je základom pre normálny život. Je lepšie zvoliť chudé mäso a jesť kuracie mäso bez kože. Povinná ryba ako zdroj omega-3 a omega-6 kyselín, ktoré sú prospešné pre telo.

    Najdôležitejšie

    Japonská technika na stratu uterákov je účinným spôsobom odstránenia nadmerného objemu v oblasti pása vrátane brucha. Cvičenie je pomerne jednoduché a nestojí to za to, ale netrénovaní ľudia sa zdajú byť nepohodlní. Tomu sa môžete vyhnúť, ak vykonáte zákrok s malým uterákom a postupne zvyšujete čas cvičenia. Pravidelnou implementáciou môžete dosiahnuť hmatateľné výsledky za mesiac.