Ako vyčistiť žalúdok cvičením

Obsah

    Elegantný pás a plochá elastická brušnica sú drahocenným snom každej ženy. V závode o ideálne proporcie idú dievčatá do veľkých dĺžok: vydržia vyčerpávajúce diéty, hodiny tréningu v telocvični a masáže na chudnutie. Žiadna z týchto metód nepomôže odstrániť žalúdok za týždeň. Nezúfajte a nevzdávajte sa. Zvládnuť ďalšie centimetre pomôže špeciálnej strave a cvičeniam na čistenie žalúdka.

    Prečo žalúdok trápi

    Vedci identifikujú niekoľko typov obezity. V niektorých tukoch sa ukladá na ramená, plecia a na chrbát a vytvára tak „rybie kosti“ záhybov. Niekto pod „tukovou ranou“ sú boky, zadok a nohy. Jedným z najbežnejších typov obezity je zvýšenie telesného tuku na bruchu, bokoch a spodnej časti chrbta. Žalúdok sa dá odstrániť, iba ak zistíte dôvod jeho vzhľadu a rastu.

    Ženy sú viac vystavené tvorbe tukov, čo je fyziologický znak počatý matkou. Viscerálny a podkožný tuk je nevyhnutný pre to, aby telo nieslo dieťa a vyvíjalo plod. Ale nezabudnite: musíte poznať opatrenie. Tuk v páse je u dievčat oneskorený nadmernou konzumáciou rýchlych uhľohydrátov: rožky, bagely, sladkosti a iné sladkosti. Na druhom mieste v zozname zakázaných potravín je „nezdravé jedlo“ (moderný názov pre nezdravé jedlo). Zahŕňa triesky, orechy, sušienky, pizzu atď. Vysoký obsah tuku a solí je vynikajúcou kombináciou pri formovanítelesný tuk.

    Pre mužov je najväčším nebezpečenstvom jedlo, ktoré obsahuje veľa živočíšnych tukov: kebaby, steaky, údené mäso, masť. Rizikom je nadmerná konzumácia piva, najmä v kombinácii so slanými pochutinami. Nejde iba o nápoj s vysokou kalorickou hodnotou, ale aj o vysoký obsah estrogénu. Ak v tele začnú prevažovať estrogény a nie androgény, bude pre človeka mimoriadne ťažké odstrániť žalúdok.

    Vyvážená strava pomôže zbaviť sa brucha. Dajte prednosť rastlinným potravinám, vzdajte sladké sódy a alkohol. Pokúste sa čiastočne odmietnuť mäso. Vymeňte ho za rybu alebo vtáka.
    Zabudnite na vyprážané zemiaky: nachádza sa v „hornej časti“ jedál, z ktorých rastie žalúdok. Po preskúmaní vašej stravy musíte telu pomôcť s fyzickou aktivitou. Cvičenie pomôže dosiahnuť viditeľnejší výsledok.

    Aké cviky pomôžu

    Ako skúsený tréner v telocvični povie, ako odstrániť žalúdok pomocou cvikov. Ak to urobíte sami doma, môžete sledovať video na internete. Je dôležité nezačať cvičenia bez prvého zahriatia. Telo je potrebné „potriasť“ a natiahnuť svaly, aby sa chránilo pred napínaním. Zahrievanie pomáha zvyšovať kardiovaskulárnu aktivitu a urýchľuje metabolizmus. Na zahriatie je potrebné vykonať nasledujúce cvičenia:

    Odporúčame tiež prečítať si: Ako sa zbaviť strán v páse
    • Vykonajte výkyvys natiahnutými rukami vpred, potom v opačnom smere.
    • Krútením a otáčaním hlavy mieste krk. Zložte hlavu dolu, pritlačte si bradu k hrudníku, namočte ju na 30 sekúnd. Potom zahoďte hlavu späť.
    • Vezmite si túto východiskovú polohu: nohy od seba, ramená v páse. Vykonajte výkyvy s trupom do strán. Pre lepšie roztiahnutie bočných a šikmých svalov lisu natiahnite opačnú ruku v smere sklonu.
    • Vykonajte mletie. Šírite si nohy od seba. Kryt sklopte rovnobežne s podlahou. Ruky sa narovnajú do strán. Vykonajte hojdačky a dotknite sa rukami chodidiel protiľahlej nohy.
    • Ak je to možné, zabehnite sa na lano 5 minút.

    Zahrejte sa najmenej 5 minút, aby ste si pripravili svaly na zložitejšie cvičenia. Pri práci v telocvični sa cvičenia pre tlač vykonávajú na špeciálnych zariadeniach. Pomáha to zvyšovať zaťaženie a vypracovať rôzne svaly tlače. Je lepšie neveriť masážnym simulátorom. Iba tvrdá práca s vlastnou hmotnosťou pomôže odstrániť prebytočné usadeniny v páse (niekedy môžete pomôcť aj s činkami alebo palacinkami).

    Ako odstrániť „brucho“ doma

    Mnoho dievčat často hľadá najúčinnejšie cvičenia na vyčistenie žalúdka. Pred predložením všeobecného plánu odbornej prípravy je potrebné znovu pripomenúť: prvým krokom k vytvoreniu tenkého pásu a elastického lisu je zmena stravovacích návykov. Výsledok vašich hodín bude závisieť od toho, čo jete.

    Ak neviete, ako rýchlo odstrániť žalúdok,Cvičenia pre dom, ktoré nevyžadujú ďalšie vybavenie, vám môžu pomôcť:

    Zdvihnite plecia

    Na dokončenie všetkých cvičení na podlahe použite mäkkú jogínsku podložku. Ohýbajte nohy, ohýbajte sa na kolenách. Zatvorte ruky za hlavou. Počas cvičenia musíte napnúť hornú časť lisu. Pokúste sa udržať vaše boky a zadok uvoľnené. Vykonajte zdvíhanie ramien a napínajte svaly hornej časti brucha. Neznižujte bradu, neohýbajte lakte. Zostaňte na tejto pozícii a počítajte do dvoch. Musí byť dokončených najmenej 10 vlekov.

    Zdvíhanie nôh

    Ľahnite si na chrbát, narovnajte ramená a roztiahnite ruky. Zdvihnite boky ohnutím kolien v pravom uhle tak, aby boli členky rovnobežné s podlahou. Zdvihnite panvu bez toho, aby ste sa ohli alebo uvoľnili. Kolená by mali dosiahnuť úroveň hrudníka. Výťahy sa musia vykonávať pomaly a musia sa držať v konečnom bode 2 sekundy. Na svahu nadýchnite sa, spustite panvu a vydýchnite. Nasledujúci prístup je možné vykonať po odpočinku. Cvičenie je určené na školenie dolnej tlače.

    Zdvíhanie s krútením

    Vykonávané v polohe na chrbte, je kombináciou dvoch predchádzajúcich cvičení. Dlane pritiahnite za hlavu, zdvihnite nohy a ohnite ich v kolenách písmenom „g“ (aby členky boli rovnobežné s podlahou). Počas vdychovania zdvihnite ramená a ohnuté nohy a pri výdychu sklopte lopatky do podlahy a vráťte nohy do pôvodnej polohy.

    Krútenie do strany

    Ľahnite si na podlahu a ohnite nohy na kolená. Dajte si ruky za hlavu. nadva počty, zdvihnite telo a snažte sa natiahnuť lakťom po koleno opačnej nohy. Nechajte druhý lakť na podlahe. Musíte urobiť 10 zákrutov na každej strane.

    Zdvihnite panvu

    Ľahnite si na podložku, držte ruky za hlavou a zdvihnite nohy nad žalúdok so sklonenými kolenami. Hlboko vťahujte do žalúdka a počas inhalácie sa pokúste zdvihnúť panvu a hornú časť tela pomocou napnutia svalov. Nesiahajte na svoje nohy krkom, nesnažte sa napnúť svaly krku a hlavy. Podstatou cvičenia je vývoj hornej a dolnej časti tlače. Kompletné 15 vlekov.

    Cvičenia so súpisom

    Odstránenie tuku z brucha pomôže pri fitball cvičeniach. Cvičenia na plese na čerpanie tlače sú „obľúbené“ v mnohých fitness tréneroch. Je to tak preto, že sa počas cvičenia na lopty necítite spoľahlivo. Telo je vždy napäté v udržiavaní rovnováhy. Cvičenie s fitball pomáha rozvíjať niekoľko svalových skupín naraz.

    Základné cvičenia pre ABS s loptou:

    • Na šikmé svaly brucha. Oprite sa o rameno a rebrá na gule, koleno slúži ako opora. Druhou nohu vytiahnite rovnobežne s podlahou. V tejto polohe zamrznite, potom prineste koleno, roztiahnite nohy čo najbližšie k lopte. Vykonajte 10 opakovaní. Cvičenie okrem šikmých svalov brucha trénuje aj svaly zadku a stehien.
    • všetkým oddeleniam tlače. Akceptujte kladenie dôrazu, oprite sa nohami o fitball. Kryt by mal byť rovnobežný s podlahou. Postupne vykonajte hojdačky s každou nohou, s každou nohou 12 hojdačiek.
    • Na všetkých svaloch lisu. Ľahnite si na podlahu, hádzajte päty na loptu. Zdvíhajte hornú časť trupu a zároveň sa snažíte dosiahnuť prsty na nohách. Stačí 12 opakovaní. Toto cvičenie je určené na boj proti brušnému tuku.
    • Ľahnite si na zem, držte fitball vo svojich nohách a zdvíhajte nohy. Ruky držte v zámku za hlavou. Natiahnite lakte k kolenu opačnej nohy. Neroztrhajte druhý lakť z podlahy. Toto cvičenie pomáha odstraňovať tuk na vnútorných stehnách a napína šikmé svaly brucha.
    • Položte lakte na loptičku (zaujmite polohu dosky). Striedavo ohýbajte nohy a snažte sa kolenom dosiahnuť loptu. Vykonajte pohyby rýchlo, striedavo na obidvoch nohách. Tento typ tréningu napína všetky svaly brucha.

    Cvičenia s fitball sú jednoduché a efektívne. Dajú sa ľahko vykonávať doma. Lopta na fitness je jedným z najdôležitejších športových potrieb pre domáce úlohy.

    Zotavenie po pôrode po stlačení

    Počas tehotenstva prechádza ženské telo výraznými zmenami. Na odstránenie žalúdka po pôrode je potrebné určitý čas počkať. Závisí to od sily tela každej ženy, od toho, ako sa narodilo a od akého stavu bolo vaše telo predtým, ako sa dieťa objavilo. Je ľahšie zbaviť sa zvýšenia centimetrov v páse u žien, ktoré získali hmotnosť nižšiu ako 12 kg. Po cisárskom reze musíte počkať najmenej 3-4 mesiace.

    Kedy môžem začať praktizovať?

    Prvé 4 týždne nie sú povolenézdvíhajte ťažké predmety a zapájajte sa do fyzickej aktivity, aj keď nemáte najmenšie komplikácie. Vaše rozhodnutie cvičiť v hale alebo doma by malo byť prediskutované s lekárom. Vo väčšine prípadov lekári umožňujú (a niekedy radia) vykonávať jednoduché cvičenia mesiac po narodení.

    Aké cvičenia vykonať?

    Väčšina mladých matiek nevie, ktoré cvičenia je možné vykonávať a ktoré sú prísne zakázané. Neexistuje žiadny špeciálny program pre tehotné ženy. Môžete vykonávať akékoľvek cvičenia, ktoré napínajú svaly tlače, bez váženia, palaciniek a činiek.

    Keď sa objaví výsledok

    Vklady tukov nielenže zmiznú. Nebudete môcť odstrániť žalúdok za mesiac vzhľadom na to, aké fyziologické metamorfózy sa vyskytli s telom. Okrem cvičení sú potrebné aj kontrola výživy a správny režim. Ak ste počas tehotenstva nezískali viac ako 12 - 13 kg a toto je vaše prvé tehotenstvo, pozitívne výsledky sa prejavia oveľa skôr. Po pôrode sa dojčiaca matka ľahšie zotaví.

    Základné cvičenie

      77. Zdvíhanie panvy. Ľahnite si na podlahu, ohnite kolená a chodidlá umiestnite do vzdialenosti od ramien. Natiahnite ruky pozdĺž tela pozdĺž podlahy. Vytiahnite si žalúdok a nadýchnite si panvu. Odmerajte a spočítajte na 10, potom dno nádrže znížte. Vykonajte 10 opakovaní.
    • Krútenie. Postavte zvislú polohu na podlahu. Ruky môžu byť prekrížené cez hrudník alebo umiestnené za hlavu. Ohnite si nohy. Zdvihnite horný trup smerom k kolenám. Do 20opakovanie. Krútenie pomáha odstraňovať vrásky na bruchu a bokoch.
    • Držanie krytu (bar). Opierajte sa o lakte, položte nohy na prsty na nohách. Chráňte lakte o 90 stupňov. Ponechajte prípad v tomto stave 30 minút. Pokúste sa klopýtať alebo ohýbať. Tyčinka pomáha odstraňovať tukovú vrstvu v bruchu, trénuje nielen podkožné, ale aj vnútorné vrstvy svalov.
    • Predsedajúci. Univerzálne cvičenie, ktoré napína svaly zadku, stehien a abs. Zatlačte lopatky proti stene. Krok späť zo steny bez trhania lopatiek. Pomaly „posúvajte“ chrbát pozdĺž steny, až kým nie sú vaše boky v polohe rovnobežnej s podlahou. Z vonkajšej strany to vyzerá, akoby ste sedeli na neviditeľnej stoličke. Počítajte do 5 a pomaly stúpajte. Vyplňte 15 otázok.

    Na boj proti žalúdku potrebujete potrebné vedomosti a vôľu. Úspech čaká iba na tých ľudí, ktorí sú pripravení zmeniť svoju obvyklú stravu a venovať viac času fyzickej aktivite. Nezačínajte svoje telo, vzhľad človeka je indikátorom jeho mysle a kultúry. Vždy sa udržujte v dobrej kondícii. Pomôžu vám športy ako beh, joga, strečing, fitnes alebo tanec. Šport by mal priniesť vašej duši radosť a prospieť telu.