Ako sa zbaviť strán v páse

Obsah

    Svislé strany v páse vyzerajú neatraktívne na ženské aj mužské telo. Uši cez džínsy a nohavice je ťažké skryť aj pri vreckovom oblečení. U ľudí s trochou nadváhy sa často vyskytuje ťažký telesný tuk. Vyčerpanie stravy s prudkým poklesom počtu kalórií nepomôže rýchlo zbaviť strán. Správna výživa v kombinácii s pravidelnou fyzickou aktivitou pomôže postaviť postavu do poriadku.

    Prečo sa objavujú „uši“

    Tuk na stranách dostal medzi ľuďmi veľa urážlivých milostivých mien. Najčastejšie sa nazývajú „uši“. Napriek roztomilej prezývke je táto časť tela veľmi zákerná. Počas diéty strany „odchádzajú“ veľmi pomaly. Tuk uložený na bokoch začína miznúť až po tom, ako zhubne zadok a hrudník. A práve tieto zóny by bolo lepšie ponechať nezmenené.

    Pred odstránením bokov v páse musíte zistiť dôvod, prečo sa vytvorili.

    Nedostatok fyzickej aktivity

    Nedostatočná aktivita je príčinou zmeny čísla k horšiemu. Pokožka je pokrytá celulitídovou kôrou, líca a ďalšie časti tela sa zväčšujú v dôsledku hromadenia tukových usadenín. Brucho a oblasť okolo pasu sú prvými líniami, ktoré zväčšujú časť tela.

    Poruchy výživy

    Rýchle občerstvenie (alebo nezdravé jedlo) v kombinácii s neaktívnym spôsobom života sa rýchlo cíti. Odraz lásky k tukovým a uhľohydrátovým občerstvením je viditeľný vzrkadlo vo forme tukových usadenín na nohách, bruchu a brade. Je oveľa jednoduchšie zbaviť sa zvyku jesť nezdravé jedlo, ako sa vysporiadať s záhybmi vytvorenými na žalúdku.

    Vek

    V 18 rokoch sa vek javí ako vzdialená etapa života a sivé vlasy a nepravá čeľusť sa považujú za znaky starnutia. Telo však začína starnúť po 26 rokoch. Prvé vrásky sú vonkajším signálom o začiatku procesu starnutia a spomalenie metabolizmu je prvou vnútornou zmenou. Ak chcete zrýchliť metabolizmus, musíte si zahrať šport a dodržiavať vyváženú stravu.

    Hormóny

    Zlyhanie hormonálneho pozadia je vážne narušenie tela. Príčinou hormonálnych porúch môžu byť lieky, ochorenie štítnej žľazy, stres a preťaženie, pôrod a laktácia. Presný dôvod pomôže nájsť iba špecialistu.

    Zlé návyky

    Zneužívanie alkoholu jasne ovplyvňuje vzhľad a tieto zmeny nie sú pozitívne. Opuchnutá tvár a závesné brucho sú vizitkou milenca „preskočenia“ pohára. V priemere je 250 kcal na stoh vodky alebo korčule. Tieto kalórie nemajú nutričnú hodnotu, ale „vyskakujú“ vo forme zväčšenej mužskej hrude alebo záhyby na bruchu.

    Voda

    Udržiavanie vodnej rovnováhy je dôležitou podmienkou normálneho fungovania tela. Požadované množstvo vody sa dá vypočítať s ohľadom na vašu hmotnosť /výšku, životný štýl a individuálne vlastnosti. Na postavu a tvár negatívneovplyvňuje nielen nedostatok, ale aj prebytok tekutiny.

    Črevo

    Cieľom správnej výživy by malo byť nielen zbaviť sa ďalších kilogramov, ale aj starostlivosť o vnútorné orgány. Potraviny bohaté na vlákninu sú „štetcom“ čriev. Musí sa zlikvidovať z nahromadenej trosky v dôsledku nadmernej spotreby múky a mäsových výrobkov. Zanesené črevo neumožňuje vstrebávanie potravy, čo vedie k tvorbe tukovej vrstvy.

    Kardio tréning

    Neverte, že strany sa dajú odstrániť za týždeň alebo dva. Neexistuje žiadne „kúzelné“ cvičenie, ktoré by vás vrátilo do dobrého stavu dvoma spôsobmi. Potrebujete zmenu životného štýlu a zvyknutie si na fyzickú aktivitu, a to je dlhý proces. Pokrok je možné vidieť už 7 dní po začiatku návštevy telocvične. Na úplné vymiznutie tukových usadenín v páse bude potrebných najmenej 2 až 3 mesiace tvrdej práce. Závisí to od „akumulovaných objemov“.

    Najlepším spôsobom, ako zvýšiť telesnú kondíciu tela, je zvyknúť si na beh. To sa dá urobiť v parku, na štadióne alebo v telocvični na bežiacom páse. Kardio cvičenia trénujú kardiovaskulárny systém a spôsobujú, že tuková vrstva mizne pred očami. Bez špeciálneho výcviku je ťažké prejsť 5 km. Musíte začať malý: robiť 10-15-minútové behy 3-krát týždenne.

    Odporúčame tiež prečítať si: Ako sa zbaviť celulitídy na bokoch

    Vypočujte si svoje telo a postupne zvyšujte zaťaženie.

    Okrem tohodlho jogging tento typ tréningu je užitočné ako šprint. Beží rýchlym tempom na krátke vzdialenosti. Nezabudnite na „sto metrov“ z hodín telesnej výchovy. Okrem sprintu sú užitočné aj tieto druhy činností:

    • jazda na bicykli (zvlášť užitočné na spaľovanie tukov v páse);
    • veslovanie;
    • chôdza;
    • korčuľovanie a lyžovanie;
    • triedy na obežných dráhach (eliptické trenažéry).

    Osobitné cvičenia

    Profesionálni inštruktori v oblasti zdatnosti vyvinuli špeciálne cvičenia, ktoré pomôžu zbaviť sa sviežich „uší“.

    Remienok

    Vezmite pózu pre push-up z podlahy - dlane šírku ramien od seba, nohy spočívajúce na prstoch prstov. Na toto cvičenie budete potrebovať rovnú podlahu alebo mäkký karemat. Koberec sa môže rozdrviť v dlani. Zmraziť v tejto polohe. Ľudia s dobrou fyzickou zdatnosťou môžu stáť 2-3 minúty. Začiatočníci musia zamrznúť na mieste po dobu 30 sekúnd. Vykonajte 5 sérií s prestávkou 20 sekúnd.

    ​​

    Bočná lišta

    Účelom cvičenia je vycvičiť bočné svaly lisu. Ľahnite si na podlahu, na svoju stranu. Ohnite ruku za lakťom a položte na ňu. Zdvihnite umývadlo z podlahy a udržujte úroveň tela. Zmrazte v tejto polohe 1 minútu a potom opakujte cvičenie na druhej strane. Pre rýchle odstránenie strán je možné cvičenie vylepšiť. Po zdvihnutej polohe na boku spustite panvu a dotknite sa jej podlahou. Urobte 10 kvapiek. Okamžite pocítite napätie v problémovej oblasti.

    Stlačenie s krútením

    Choďte zvislopoloha na podlahe. Odporúča sa, aby ste si za chrbát zastrčili karematickú alebo jógovú podložku, aby ste nepocítili bolesť v krížovej kosti. Pri výdychu zdvihnite hlavu a hrudník a chodidlom siahajte po opačnom kolene. Vykonajte striedanie výťahov striedavo. Urobte 3 sady po 25 krát.

    Bicykel

    Napodobňovanie cyklistiky pri ležaní na zemi pomáha zbaviť sa ďalších libier na nohách, zadku a páse. Odporúča sa držať ruky za hlavou. Robte toľko cvičenia, ako môžete.

    Plávanie

    Toto cvičenie sa na prvý pohľad zdá ľahké, ale dôvera v neho zmizne po prvej minúte jeho vykonávania. Ľahnite si na brucho na rovný a tvrdý povrch. Natiahnite ruky dopredu. Zdvihnite protiľahlú ruku a nohu a držte ich vo vzduchu po dobu 5 sekúnd. Vykonajte 20 vlekov na oboch nohách.

    Zdvíhanie nôh

    Postavte sa tak, ako keby sa bočná lišta opierala o lakte, zdvíhajte panvu nad zem. Zdvihnite svoju rovnú nohu. 30 úderov na každej nohe pomôže sprísniť bočné svaly lisu a vnútorné svaly nohy.

    Navrhované cvičenia sa môžu vykonávať doma. Je potrebné trénovať najmenej 3-krát týždenne. Len tvrdá práca pomôže zmenšiť strany.

    Triedy so športovým príslušenstvom

    Cvičenia zamerané na zbavenie sa strmých strán pomocou špeciálnych pomôcok zvyšujú zaťaženie šikmých svalov brucha.

    • Disk. Rotačný disk zostal v sovietskych časoch v mnohých domoch. Podstata cvičeniaspočíva v ostrých zákrutách s horným telom. Nohy by sa nemali hýbať. Toto cvičenie je užitočné najmä pre silnejší sex. Pre človeka je oveľa ťažšie zbaviť sa strán.
    • Obruč alebo hula obruč. Toto zariadenie je určené na odbúravanie telesného tuku v bruchu. Pravidelné cvičenia s obručou pomôžu odstrániť vytvorené „uši“. Najprv použite hula hoop bez váhového prostriedku, aby na tele nezostali pomliaždeniny a pomliaždeniny.
    • Expandér pásma. Môže byť pripevnený k stene alebo podlahe. Triedy s expandérom sú skvelé pre mužov, pretože vyžadujú použitie sily. Cvičte „kyvadlo“ (bočné svahy) pomocou pevného expandéra zameraného na vypracovanie šikmých svalov brucha.

    Strany môže úplne odstrániť každá osoba, ktorá sa pevne zameriava na vonkajšie zmeny. Nie je to ľahká úloha, vyžaduje si vôľu a tvrdú prácu. Pamätajte, že krásna postava je hodnou odmenou za všetko úsilie.