Ako odstrániť Hamachi z OS Windows

Niekedy sa vyskytnú chyby počas odinštalovania Logmeln Hamachi, aby sa aktualizoval alebo vyčistil OS. „Staršiu verziu ... nemožno odstrániť“ („starú verziu nemôžete odstrániť“), „... pokus o použitie je na sieťovom prostriedku ... kliknutím na tlačidlo OK to skúste znova“ (sieťový prostriedok nie je k dispozícii, skúste znova), „Zdroj s inštalačnými súbormi nie sú k dispozícii“ - všetky tieto správy naznačujú, že aplikácia sa neodinštaluje.

V takýchto prípadoch je nevyhnutná jedna funkcia odstránenia systému. Okrem toho musíte používať pomocné programy tretích strán, editor databázy Registry alebo špeciálnu opravu od spoločnosti Microsoft.

Ale, ako sa hovorí, o všetkom v poriadku. Každú z metód posudzujeme individuálne.

Metóda č. 1: Soft Organizer

Pomocou Soft Organizer je odstránenie Hamachi veľmi jednoduché a rýchle. Stiahnite si tento nástroj z oficiálneho alebo dôveryhodného servera, nainštalujte ho do svojho počítača a spustite ho. Potom postupujte takto:

1. V okne programu v zozname nainštalovaného softvéru v OS kliknite ľavým tlačidlom myši na Hamachi (raz!).

2. V hornej časti nad zoznamom kliknite na tlačidlo „Odstrániť program“.

3. Aktivuje sa „natívny“ odinštalačný program aplikácií. Na paneli začiarknite políčko vedľa možnosti „Odstrániť všetky nastavenia ...“. Potom kliknite na tlačidlo „Odstrániť“.

Pozor!Ak sa pri aktivácii zabudovaného odinštalačného programu vyskytne chyba alebo sa objaví správa označujúca dôvod, prečo sa Hamachi neodstráni, zatvorte ďalšie zobrazené okno („OK“, „Zrušiť“) a pokračujte v čistiacom postupe v softvéri Soft Organizer.

4. Po dokončení štandardného vymazania kliknite v okne „Prebieha ...“ na tlačidlo „Nájsť“.

5. Po naskenovaní systému program nahlási zostávajúce prvky Hamachi a nájde ich, aby sa ich zbavil. Ak chcete pokračovať v čistení, kliknite na tlačidlo Odstrániť.

Počkajte na dokončenie operácie. Po úspešnom dokončení ikona siete Hamachi zmizne zo zásobníka.

Metóda 2: štandardné odstránenie + čistenie registra

Odinštalovanie prvkov programu

  1. Otvorte ponuku Štart (kliknite na ikonu „Windows“).
  2. Vyberte možnosť „Ovládací panel“.
  3. V časti „Programy“ aktivujte možnosť „Odinštalovať program“.
  4. Myšou kliknite na aplikáciu Hamachi v zozname softvéru.
  5. Kliknite na tlačidlo „Odstrániť“ na hornom paneli.
  6. Postupujte podľa pokynov odinštalátora.

Ak sa odinštalačný program neaktivuje, objavia sa chyby, postupujte takto (pre Windows 7/8):

  • vypnite sieťové pripojenie Hamachi, ukončite program (kliknite pravým tlačidlom myši na ikonu panela → Ukončiť);
  • otvorí adresár: Windows → system32 → config → systemprofile → localsettings → appdata → locallow;
  • v ňom odstráni priečinok LogMeIn Hamachi.

Odstránenie kľúčov v systémovom registri

1. Otvorte editor:

  • stlačte „Win + R“;
  • v riadku „Run“ enter - regedit;
  • stlačte kláves Enter.

2. Vymažte nasledujúce záznamy v registri (ak existujú):

  • HKEY_LOCAL_MACHINE → SOFTVÉR → LogMeIn Hamachi HKEY_LOCAL_MACHINE → SYSTEM → CurrentControlSet → Služby → Hamachi2Svc
  • HKEY_LOCAL_MACHINE → SYSTEM → CurrentControlSet → Služby → hamachi

Kliknite na priečinok, ktorýmusíte z počítača odstrániť, kliknite pravým tlačidlom myši. A potom v kontextovej ponuke kliknite na položku Odstrániť.

Metóda č. 3: softvérový nástroj od spoločnosti Microsoft

1. Otvorte stránku prehľadávača - support.microsoft.com/ru-ru/mats/program_install_and_uninstall (stránka technickej podpory spoločnosti Microsoft).

2. V časti „Nemožno nainštalovať ...“ v bloku „Fixit“ kliknite na tlačidlo „Spustiť teraz“.

3. Počkajte na dokončenie sťahovania (bude to trvať iba 5 až 10 sekúnd) a spustite obslužný program ako správca.

4. Počkajte, kým sa obslužný modul načíta.

5. Vyberte spôsob riešenia problémov:

  • „Identifikovať problémy ...“ - automatický režim (odporúča sa);
  • „Nájsť problémy ...“ - diagnostika a selektívna korekcia.

6. Uveďte druh problému - „Odstránenie“.

7. Zo zoznamu programov vyberte LogMeIn Hamachi (zapnite prepínač) a kliknite na Ďalej.

8. V okne s otázkou „Odstrániť a vyčistiť?“ Vyberte „Áno, skúste vymazať“.

9. Ak sa Hamachi úspešne odinštaluje, v okne „Riešenie problémov“ sa zobrazí stav „Vyriešené“.

10. Kliknite na Ďalej.

11. Ohlásiť výsledok postupu technickej podpory spoločnosti Microsoft (vyberte odpoveď zo zoznamu) alebo zatvorte okno pomocného programu bez odoslania správy.