Ako odpojiť internet od Rostelecomu

Obsah

Ako zakázať Internet Rostelecom? Túto otázku kladú používatelia, ktorí chcú dočasne vypnúť služby poskytovateľa počas dovolenky, pobytu v krajine (napríklad celé leto alebo dlhšie obdobie), ako aj ľudia, ktorí budú používať domáci internet od inej spoločnosti.

V tomto článku si prečítajte podrobnejšie informácie o odpojení internetovej siete od Rostelecomu.

Pozastavenie

Poskytovanie služby „zmrazenia“ je možné iba vtedy, ak je obdobie prerušenia poskytovania dopravy najmenej 1 mesiac.

Za obdobie dočasného odstavenia účtuje spoločnosť poplatok za prvé 3 mesiace deaktivácie, počnúc 4. mesiacom, poplatok 1p /mesiac, počnúc 4. mesiacom sa platba účtuje sadzbou 50 rubľov /1 mesiac. Pozastavenie internetovej služby sa môže vykonávať na dobu neurčitú.

Postup je možné dokončiť dvoma spôsobmi:

  1. Ľahký spôsob pozastavenia je zavolať na servisné číslo 88001000800.
  2. Vezmite si pas, zmluvu uzatvorenú so spoločnosťou a choďte do kancelárie Rostelecom. Napíšte aplikáciu na odpojenie od internetu. Uveďte číslo vašej zmluvy, obdobie odpojenia (od ktorého do ktorého dňa - dátumy, mesiace a rok). Uveďte tiež dôvod, prečo ste sa rozhodli pozastaviť používanie služby.

Pozor!Dočasný blok môžete zrušiť (znova aktivovať službu) zavolaním na servisné číslo.

Zlyhanie

Ak si budete priaťnatrvalo odmietnuť služby poskytovateľa, postupujte nasledovne:
1. Kontaktujte kontaktné centrum spoločnosti (telefonicky) so žiadosťou o dlhy na vašom osobnom účte.

Poznámka.Údaje o dlhu je možné získať aj prostredníctvom osobného účtu Rostelecomu.

Všetky dlhy pred podaním žiadosti musia byť splatené. Zakázanie služby z dôvodu nedostatku finančných prostriedkov nesúvisí s pôžičkami používateľa. Internet je možné odmietnuť až po úplnom splatení dlhov. Pôžičku na pôžičku môžete zaplatiť v pokladni v kancelárii Rostelecom.

2. Napíšte vyhlásenie o úplnom odpojení od internetu. Uveďte dôvod odmietnutia služby.

Rady!Predbežne kontaktujte konzultanta v kancelárii so žiadosťou o vysvetlenie, ako správne vyhotoviť vyhlásenie (aký formát, aké údaje by sa mali uviesť).

3. Deaktivácia sa uskutoční v priebehu nasledujúcich 2-3 dní (od okamihu podania žiadosti).

Pamätajte! Nečakajte, že vypnutie sa uskutoční automaticky po ukončení mesačného predplatného. Bez písomného odmietnutia sa ignorovanie servisného poplatku považuje za stav pohľadávky. Spoločnosť pošle listy so žiadosťou o prevod finančných prostriedkov na dodávku internetu. V tomto prípade, aj keď klient službu nevyužíva, ale nepodal žiadosť, je od neho stále vymáhaný dlh. To znamená, že spoločnosť v súlade so zmluvnými podmienkami naďalej vedie záznamy o platbách adlhy účastníkov. Miesto pripojenia bude stále v súvahe Rostelecomu.